Kubusvormige LED plafondlamp Loke met 1 licht

art.nr.: 3031151

  • LED-technologie
  • met lichtbron(nen)

Verzendtijd: 4-6 werkdagen

Productdetails

Materiaalstaal, aluminium
Kleurchroom, aluminium geborsteld
LichtkleurWarmwit (3000 K)
FittingGU10
Lichtbron1 x 5 W LED
Lengte14 cm
Breedte14 cm
Hoogte8,5 cm
Lichtstroom (lumen)400 lm
Lichtstroom totaal (lumen)400
Netspanning (V)230
IP-codeIP20
BeschermingsklasseI
Lichtbron inbegrepenJa
Energie-efficiëntieklasseA

Productbeschrijving

Smaakvolle LED plafondlamp Loke in sober ontwerp

De LED plafondlamp Loke is ook te gebruiken als wandlamp en is bijzonder doordat de LED-spot naar wens gedraaid kan worden. Deze is voorzien van een verchroomde stalen ring en steekt duidelijk af tegen de zwarte achtergrond. Daardoor zorgt de LED plafondlamp Loke voor een gerichte en energiezuinige verlichting. De vierkante basis van geborsteld aluminium ziet er elegant en modern uit. Deze plafondlamp past binnen diverse interieurstijlen, vanwege haar subtiele vormgeving.

Energieklasse

A++ A+ A B C D E Label bekijken

  • vooruitbetaling
  • rembours

Vragen & antwoorden

Stel als eerste een vraag

Beoordelingen (1)

Kubusvormige LED plafondlamp Loke met 1 licht

Kubusvormige LED plafondlamp Loke met 1 licht

3 (1 Beoordeling)
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0

Disappointed

abc 2 jaar geleden

I chose these lights for surface-mounting on a low ceiling. I wanted s...

I chose these lights for surface-mounting on a low ceiling. I wanted surface-mounting so as not to disturb the sound-proofing in the ceiling. Because it wasn't shown on the website, I wasn't aware that there was a black square above the light (see photo) which presumably is intended to be set into the ceiling. I'll use the lights elsewhere as they give a good light, but I feel that the lights should be shown in full on the website, and that the customer's attention should be drawn to the fact that there is a rather bulky black square on top.

Beoordeling tonen
  • Geverifieerde klant

Hello Mr G,

Thank you for your rating and comments.

We are sorry to hear that the light isn't as you had hoped it would be. Please feel free to contact our customer service team. They will be glad to offer an a few suggestions on alternatives or perhaps a refund if you would like to return the light.

2 jaar geleden

Wij helpen u graag!

+31 (0) 50 - 211 0 211

Stuur een bericht

Ma t/m Do 08-18 / Vr 08-17 uur

  • Makkelijk betalen met iDEAL
  • Gratis verzending vanaf € 50
  • Veilig winkelen
  • Keuze uit 30.000 lampen
  • Gratis verzending vanaf €50,-
  • Bestel veilig en snel via iDEAL
+31 (0) 50 - 211 0 211

Ma t/m Do 08-18 / Vr 08-17 uur

Ontvang € 10 korting

Meld u aan voor onze nieuwsbrief

€ 10 korting

Bij een minimale uitgave van € 75. Niet geldig in combinatie met andere acties.