Contacteer ons


Hoe kunnen wij je helpen?

Bekijk eerst even onze FAQ's, misschien is het antwoord op je vraag hier al te vinden.

Veelgestelde vragen - FAQ's

Hoe kan ik een artikel retourneren?
 

Om een artikel te retourneren klik je op de link 'Naar het retourenportaal´. De nodige gegevens voor de aanmelding kun je terugvinden op je factuur of bestelbevestiging. Verpak de artikelen indien mogelijk in de originele verpakking en zorg ervoor dat de artikelen goed beschermd zijn. De klachtenbevestiging leg je in de doos en het retourlabel kleef je op de doos zodat het vorige verzendetiket niet meer zichtbaar is. Daarna geef je het pakket bij DPD af.

Naar het retourenportaal

Hoelang heb ik tijd om een artikel te retourneren?
 

50 dagen. Bovenop de wettelijke 14 dagen bedenktijd, bieden wij je vrijwillig nog 16 extra dagen aan om te retourneren. Je kan de artikelen zonder opgave van reden binnen de 50 dagen aan ons retourneren.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
 
Informatie over de verzendkosten vind je hier. Vanaf een bestelwaarde van €50 worden er binnen Nederland geen verzendkosten in rekening gebracht. Wel wordt er bij grote artikelen per bestelling een extra toeslag van €39,90 aangerekend.

Kan ik op factuur bestellen en achteraf betalen?
 
Als particulier kun je bij ons op rekening bestellen en dus achteraf betalen. Kies hiervoor tijdens het bestelproces voor “Achteraf betalen via RatePAY” Deze betaalmethode wordt mogelijk gemaakt door onze samenwerking met RatePAY.

Hoe kan ik een artikel omruilen?
 

Via ons retourenportaal heb je direct contact met onze klantendienst en kan je artikelen terugsturen. Hiervoor log je in met je ordernummer en e-mailadres. De nodige gegevens voor de aanmelding kan je op uw factuur of bestelbevestiging terugvinden. Daaropvolgend ontvang je een kosteloos retourlabel om de aangemelde artikelen te retourneren.

De nieuwe bestelling kan je dan opnieuw via onze online shop plaatsen.

Naar het retourenportaal

Retourenportaal

Gaat het om een retourzending of een defect/beschadigd artikel?

Gebruik dan voor een snelle verwerking ons retourenportaal:

 

Contacteer een medewerker van de klantenservice.

Contactformulier

Voor de gegevens die je via ons contactformulier verstuurt, geldt onze Privacyverklaring.

Telefonische service

Please note our phone lines are closed on Thursday, 18 May 2023. For urgent enquiries, please use our contact form. Thank you.

Voor particuliere klanten

Ma-Do 09-18 uur
Vr 09-17 uur

 

050 - 211 0 211

Voor zakelijke klanten

Maandag t/m vrijdag
09-18 uur

 

040 - 80 80 201

De doorgestreepte prijzen komen overeen met de adviesprijs van de fabrikant.
Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW en excl. verzendkosten.

© 2023 Lampenwelt GmbH